LOOPERS
LOOPERS is science fiction story told through the enthralling writing of Ryukishi07 and the fascinating visuals of Kei Mochizuki.
Tyler is a high schooler with only one thing on his mind—geohunting (GPS-assisted scavenger hunts). One day, while absorbed in a hunt during summer vacation, he and his friends find themselves embroiled in a mysterious phenomenon.
Fantasy and real life become intertwined. Is this the past or the present? Is it reality...or madness?
Sucked into an abnormality known as the Temporal Spiral, Tyler and his friends are forced to relive the same day over and over.
They soon meet others stuck in the same cycle. Along with the leader Simon and the mysterious Mia, this group call themselves the Loopers.
Will Tyler and the others find a way out, or are they doomed to remain in this never-ending loop forever?