LUMINES REMASTERED
The critically-acclaimed puzzle game produced by legendary creator Tetsuya Mizuguchi arrives on the Nintendo Switch console! An HD remaster of the original game, LUMINES REMASTERED beautifully marries the elements of sound, light and puzzle-action into one addictive, yet easy-to-play game.
You’re at the center of the high-energy, block-dropping action while you groove to awesome house, trance and techno beats! Play LUMINES REMASTERED on-the-go in handheld mode or at home in TV mode and tabletop mode.
Feel the sound: Play over 40 skins with electronic atmospheres from chill to upbeat. Shuffle skins (like a music playlist) as more are unlocked in a new Shuffle mode.
Feel the vibration: Turn on Trance Vibration and sync up to four Joy-Con controllers to feel the bass across your body.