Just under the surface of the Kingdom of Kanata lies an enigmatic labyrinth that guards treasures untold. Who but you dares venture into its limitless dungeons, where beasts and secrets abound?
But fear not, adventurer, for you will not be alone. Play as one of three classes with distinct abilities, and take an ally with you in co-op mode.