Lacuna
I have to make this decision on my own, and very soon. Problem is, I don't know how. I've never been able to figure out why I do what I do. Not really.
You are Neil Conrad, CDI agent. Awoken by the news of a murder, you rush into a case that will soon turn your life and the whole solar system upside down. Ask questions, collect evidence, and put the pieces together until the ugly truth reveals itself... or not.
Some questions don't have a right answer. Will you sell out a friend to protect your family? Will you endanger a loved one in exchange for public safety? Will you keep the peace or reveal the horrible, world-shattering truth?