Laid-Back Camp - Virtual - Fumoto Campsite
Together, Rin (you!) and Nadeshiko embark on a new camping adventure at the Fumoto Campsite, taking pictures and trying lots of delicious food.
Nadeshiko, Rin & co. encounter a variety of unique situations. Join them in VR for a short adventure game (each version is about the length of an anime episode), where the fully voiced characters and vibrant scenery will make you feel like you’re really there!