Laid-Back Camp - Virtual - Lake Motosu
Together, Nadeshiko (you!) and Rin embark on a new camping adventure at Lake Motosu, taking pictures and trying lots of delicious food.
Set near scenic Mt. Fuji, Nadeshiko, Rin & co. encounter a variety of unique situations. Join them for a short 3D adventure game (each version is about the length of an anime episode), where the fully voiced characters and vibrant scenery will make you feel like you’re really there!