Lakeview Cabin Collection
The Lakeview Cabin Collection is an exploration of the world of cult horror movies in this action puzzler through four episodes, each with their own unique themes and features. Play as four companions as they use anything they can get their hands on to survive in a horror experience unlike any other.
Episode III: At the secluded Camp Lakeview, defeat the masked assailant that’s terrorizing you and your fellow counselors!
With hours of dynamic, choice-driven gameplay and lots of replayability, Roope Tamminem delivers an open ended 16-bit bloodbath where you choose the outcome!