The story takes place in an old stronghold, at the last days of a great battle. You died, but your will was stronger than your body, so you woke up again, to continue the siege in a never-ending night.
Non-linear map where you'll be unlocking access to new places once you have acquired special items or abilities within the game.
Meet different characters that, as you, woke up with a blurry purpose to follow and discover their stories.