Last Stop
Written and developed by Variable State, creators of the award-winning Virginia, Last Stop tells three interconnected tales featuring three playable main characters.
Last Stop is fully voice acted, featuring hours of dialogue and a voice cast of dozens, with performances from some of the brightest talent in the UK today, including rising stars Lulu Simpson as Molly Smith and Kassian Akhtar as Dylan Hughes.
Last Stop features an original soundtrack by BAFTA award winning composer Lyndon Holland, performed by the Prague Philharmonic Orchestra.