Later Daters Premium
You’re the newest resident at Ye OLDE retirement community, where you’ll meet a cast of sexy seniors who are all dying (not literally) to meet you. It’s a lot like summer camp, but with orthopedic shoes, bridge clubs, and more jell-o. It’s an adjustment as you settle in, but who knows: maybe these will turn out to be the best years of your life!
Adventure, passion, and transformation are not experiences reserved for the young. Later Daters portrays the aging process as a rollicking romp and reminds us of what the elderly can teach us about our capacity for love.