Legend of Ixtona
Peace was supposed to prevail in the lands of Ixtona, after a long war came to an end under the wise king, until a sudden plot and conspiracy threaten again its peace. Kyle, the prince of Ixtona now has to throw himself and his allies into a battle that will ultimately decide the fate of his kingdom.