Legend of Mana
Set off on a journey to find the mystical Mana Tree seen in a dream, before discovering... the world map is empty! During your travels, you’ll acquire special artifacts; place these wherever you’d like on the map to bring towns and dungeons to life and advance the story.
Meet a colorful cast of characters, square off against fearsome monsters, and complete quests in the vast world of Fa’Diel. Not only has the music has been rearranged for this remaster, you can also alternate between the new and original soundtrack. Other features have also been added, including the ability to turn off enemy encounters, and the never-before released mini-game "Ring Ring Land".