Legendary Tales: Stories
“Legendary Tales: Stories” is an adventure game in the Hidden Objects genre, with plenty of mini-games and puzzles, unforgettable characters, and complicated quests.
This chapter will reveal behind-the-scenes stories from the Legendary Tales world.