In Let Me Sleep, you are a helping hand to a guy so tired that he can never get enough sleep.
Be a helpful force in his life and solve spooky puzzles and perform tasks that are sometimes dirty… for the sake of helping your friend sleep safe and sound, of course.
There are secrets hidden behind and under every door, bed and crack in the floor.