Let's Go Nuts
Adorable adventures await in a cartoonishly cute experience full of charming little squirrels, quirky monsters, and limitless nuts to collect. Save furry-friends in single-player adventures, or run until the end of time in endless mode. Grab a friend for local co-op and save woodland pals together, Let’s Go Nuts is a nutty experience!