Let's Journey
Let's Journey - idle clicker rpg in amazing fantasy world. Choose your hero, roll dice and embark on an epic adventure! During the journey you will defeat hundreds of monsters, find rare equipment and meet legendary dragons.
Play in Story to unlock new characters and receive a permanent dragon pet. Find out which dragon is each of the 12 hunters looking for and how will their meeting happen.
Explore an incredible fantasy world in the search of lost pieces of a treasure map. Complete the treasure map and fight with its guards to win a permanent gold reward which will help you fight more efficiently in every new game.
Your rank will grow after each game. Survival will be harder and longer, but only by upgrading the rank you can achieve better results in other levels. Only the best player can become a legend!
The hunter will automatically increase the level, and coins will allow you to buy equipment in the nearest store. Learn and improve the necessary ability, buy items and pets. Fight an endless stream of monsters in ruins. Win the strongest bosses in the tournament. Get rewarded with permanent gold and become a legend!