Let's! Revolution!
Rise up in Let’s! Revolution!, a roguelite puzzle mashup that combines logic-based puzzles with turn-based tactics.
Embark on a deadly game of hide and seek, chasing the rotten King across the enchanting land of Beebom.
Gear up along the way with over 100 items and abilities for a final showdown with the King himself in Beebom City.
Dive into the beautifully illustrated and hand-animated world of Beebom in this debut game from award-winning animation house BUCK. The original score and sound design by Antfood brings Beebom to life as a vibrant sonic world.
The Charger, a powerhouse who unleashes devastating attacks but must keep charging into hidden tiles to gain energy.
The Shadow, who uses cunning items like Smoke Bombs and Sleep Darts to outwit and outmaneuver enemies.
The Oracle, a master of perception magic who adds extra information to navigate the mazes with superior logic and teleportation.
GO DEEP: With 5 levels of NG+ to unlock for each class, expert players can expect to have their skills put to the ultimate test.