Letters - a written adventure
Letters is a cozy, often funny, and sometimes sad game about friendship, courage, and the power of words.
Journey back to the 90s and 2000s to follow the story of Sarah and move through her beautiful hand-drawn letters and nostalgic pixel worlds.
Use words to solve riddles and explore Sarah's colorful world full of wacky characters, relatable stories, and bad puns.