Life is Strange: Double Exposure
Max Caulfield, photographer-in-residence at the prestigious Caledon University, discovers her closest new friend, Safi, dead in the snow.
To save her, Max tries to Rewind time – a power she’s not used in years… instead, Max opens the way to a parallel timeline where Safi is still alive, and still in danger!
With her new power to Shift between two timelines – can Max solve and prevent the same murder?
Max is thrust into a thrilling supernatural murder mystery – more dangerous than ever before!
Forge allies and pursue suspects across two versions of reality, shaping both timelines through unforgettable choices.
A relentless detective has Max in his sights, and Safi’s killer grows closer with every clue uncovered. Can Max survive long enough – to do the impossible?
Explore two versions of a vivid winter campus, each packed with clues, secrets, and tough decisions.