Light of Life is a challenging precision platformer about an elf named Elanor who possesses an incredible power!
The magical Life Fragments have been stolen by malicious goblins, and it’s up to Elanor to use her trusty bow and arrow to recover them.
Featuring over 100 handmade levels full of cute, colorful pixel art, Light of Life offers a fun challenge for everyone.