Lil Gator Game
Explore a lovingly crafted island full to the brim with areas to discover, friends to make and joy to be had. Each area of the island brings unique quests and characters to meet. Glide through the mountain tops and drop in on the Theatre Troupe kids, swing your stick sword through the forest with the Prep schoolers or find the ‘Cool Kids’ down in the Creaklands. With plenty more areas to discover, there's no knowing who you might run into!
Collect arts & crafts supplies all over the island! Use them to make yourself all kinds of goodies and bring the playground to life! Craft new abilities - use your ragdoll teddy to ragdoll lil gator from mountaintop to the valleys below! Skim pebbles into hard-to-reach cardboard baddies!
A no-pressure adventure game! Lil Gator game focuses on adventure and play, don't let a health bar hold you back from reaching your goal!