In early winter, Red the bodyguard accepted the commission by the noble lady butler Hannah, to protect the noble young lady Claudia for her vacation to the Post of the Lily in the north border.
There they met the servant Ling, servant Karl, the Post Master Patra and the weird poet Frank.
As time flies by, Red, Claudia, and Ling get to be familiar with each other, the two girls get closer.
For a mere remote Post deep in the mountainous country, what kind of secret is hidden?
In the corner of deep endless space in your heart, do you remember the fragrance which takes you into your dreams?