An ancient legend, a cursed castle surrounded by brambles, a forest inhabited by funny enchanted creatures and a sweet princess sleeping in it. And, obviously, a fearless prince!
This is what Little Briar Rose is made out of. In this particular stained glass-styled graphic adventure the player will help a whole dynasty of princes complete their quest. Be careful though, many will try, but only one shall prevail!