LITTLE MOUSE'S ENCYCLOPEDIA
Little Mouse's Encyclopedia is ideal for born explorers. Wandering around the lively boards, you’ll find animals and plants by yourself. Using a magnifying glass, you can reveal cards that contain interesting information and drawings.
Immerse in the captivating picture book style, combining whimsical illustrations with the celestial magic of stars and planets. The game aesthetic draws inspiration from classic children's literature, creating an enchanting world you WANT to explore.
Educational values are seamlessly woven into the experience. Expand your knowledge about other worlds and stars. Learn fascinating facts about each celestial body you encounter. Earn badges to keep up with your discoveries.