LITTLE MOUSE'S ENCYCLOPEDIA
Clumsy Rush is a fun-filled game that will have you and your friends laughing for hours. Move like a duck around, bump each other, steal the crown and have tons of fun together. Because time spent with friends is priceless.
Just tap out a beat and move your feet! Left foot, right foot, left foot, right foot - find your rhythm.