Little Orpheus
Join our bold yet hapless hero Comrade Ivan Ivanovich as he explores lost civilizations, undersea kingdoms, prehistoric jungles and lands beyond imagination. Gasp as he battles the subhuman tribe of the Menkv and escapes the clutches of dreadful monsters! Cheer as he triumphs over impossible odds and untold dangers in the subterranean worlds!
With stunning visuals, brilliant acting and a world-class score, Little Orpheus is a subterranean epic you’ll never forget. Comrades, to the center!