Little Racer
Little Racer is a dynamic racing game and a great adventure harking back to your childhood. Enjoy various tracks, avoid obstacles and speed for the win. Take the wheel, choose a kart and start the wild ride!
Simple controls allow you to get your kid and grandpa together in one exciting race! Use only two buttons to control the vehicle: one to go forward, the other to change the track. Watch out for the obstacles blocking your way! Avoid them, or you'll go off the road... just for a moment! Wait, did this yeti move?!
Choose one of many colourful tracks - race through the sky, desert or even lava! Play the campaign mode to unlock tracks for the party mode as well as new cars. Compete with AI or your friends – as many as four people can play at one time! Climb aboard your vehicle and become the master of the track!