Livestream 2: Escape from Togaezuka Happy Place
By switching between the characters, you must find clues you need to escape. Will the three of them safely reunite and escape from the abandoned shopping mall without leaving anyone behind?
While exploring the abandoned mall, the three are attacked by a mysterious mascot!
If you encounter the monkey mascot, run away immediately, hide, and escape its pursuit!
In order to escape from the abandoned shopping mall, you must acquire items and hints.