Livestream: Escape from Hotel Izanami
In this side-scrolling action-adventure game, you'll need to scour the inside of an abandoned hotel, looking for clues to solve the mystery of the hotel and ensure your escape from a mysterious, murderous mascot intent to kill.
The fate of the girls' lives will change dramatically depending on your actions in the game.
Online streamers Mio Ikoma, Nana Sakurai and Azusa Shiraishi travel to the locally famous haunted resort, the Hotel Izanami, at Nana's request to shoot a video there.
It would be a film shoot at an average haunted location with no particular legend attached.
To finish shooting without a hitch and get an end result that was vaguely horror-esque...was all they wanted.
During filming, Mio gets separated from the group, and suddenly gets attacked by a mascot costume that has come to life.
From that point on, the trapped girls are at the mercy of numerous horrors throughout the hotel.
While exploring the inside of an abandoned hotel, a mascot swinging a bloody hatchet suddenly appears and starts chasing after the three streamers!
When you encounter the mascot, run away quickly, hide yourself, and escape from its pursuit. One hit from the mascot's hatchet will lead to instant death (game over).