Locomotion
“Howdy partner! My gold’s been STOLEN! Could you help me get it back with that there marvellous technical thingy-ma-bob you’ve got there?”
Locomotion is a spectacular single-player train puzzle game. Sit back, relax and chill for an afternoon of excellent, entertainment and excitement, or, pick up and go as you solve puzzles on the move!
Guide your train to the exit of each level, collect all of your gold and travel to new heights!
Locomotion is the perfect family-friendly casual puzzle game - grab a partner to help you figure out those extra tricky puzzles and enjoy the journey together!
“Ready to jump onboard partner? Go ahead and grab your ticket and I’ll see you in the Wild West.”