LogiKing
LogiKing is a game where you utilize the effects of 10 cards numbered 0 to 9 and deduce your opponent's hidden cards!
The rules are simple but have depth to allow for strategy and tactical thinking against your opponent. Ascend the throne and become the King of Logic!
Once you are ready, put your logical thinking skills to the test in a multiplayer match!