Logistics Simulator is a realistic logistics company management simulator, a mixture of the tycoon genre and a realistic heavy transport simulator.
Operate a large multi-ton crane or reachstacker to load and unload trucks, ships and trains. You are waiting for various orders for the loading of heavy cargo. But be extremely careful — the cargo can be very fragile and even dangerous!