Long Ago: A Puzzle Tale
Solve intuitive puzzles, collect feathers to reveal the story, gems to unlock new levels and coins to customize how the ball you're playing with looks. Discover new mechanics as you progress in a campaign consisting of 80 levels plus 30 variations. Each new chapter brings with it a new visual theme for both the play areas and the menu environment, in addition to new music tracks. Experience beautiful settings including windy summer forests, barren deserts, mountain forests at night and town squares.