Infinite Adventure: Select from unlockable character classes and deck cards before setting out on each expedition along a randomly generated loop path. No expedition is ever the same as the ones before it.
Plan Your Struggle: Strategically place building, terrain, and enemy cards along each loop to create your own dangerous path. Find balance between the cards to increase your chances of survival while recovering valuable loot and resources for your camp.
Loot and Upgrade: Strike down menacing creatures, recover stronger loot to equip on the fly and unlock new perks along the way.
Expand Your Camp: Turn hard-earned resources into campsite upgrades and gain valueable reinforcements with each completed loop along the expedition path.
Save the Lost World: Overcome a series of unholy guardian bosses over a grand saga to save the world and break the time loop of the Lich!