Lootbox Lyfe+
Lootbox Lyfe is a Metroidvania with high-skill movement as the core of its gameplay. Save your species by exploring a desolate, interconnected world riddled with platforming obstacles.
You wake up from a long slumber only to see the world you once loved is in ruins. The culprit of this calamity? Lootboxes!
Is there a way to bring your species back to its past glory? Or is this world forever in ruins due to the evil Shadowleaf's monopolistic endeavor?
Play the ultimate version of Lootbox Lyfe that includes revamped UI, visual improvements, stability improvements, performance improvements, level balancing, and an all-new secret post-game level that tests your skills like never before!