Lord Of The Click — it's the game for those who outgrew meaningless shooters and tiresome endless RPGs.
Lord Of The Click will give you the unsurpassed feeling of allmightyness by controling the huge army with only one muscle of your body (Well, maybe two muscles...)
Lord Of The Click — it's the game for those who knows the true purpose of their thumbs.
Lord Of The Click — it's more than just a game, it's a whole training system for your fingers created by the best scientists from Kazakhstan!