Lord of the Click II
This long-promised day has finally come with the release of the game that kills not only your time but your calories as well!
The return of the legendary Lord of the Click has happened so suddenly and with a number «II» on the end.
We’ll reply with: «Pffft! This is a perfect sequel to perfection!» (with a number «II» on the end).
You will ask us: «Are there any new features that you, a respected Kazakh game developer, have incorporated into your flawless masterpiece?»
«My boy, we’ve added a cooperative mode for you, pal. And now you can learn the truth about this very important thing — who mashes the button faster, you or your granny?».