Claire and her team are in trouble again. Their airplane flew into a terrible storm and crashed on an uninhabited island in the middle of the ocean. When they woke up, our heroes went out in search of help. After wandering a while, Claire found a village of atlanteans and offered to help them get their homeland back, and to teach the wicked ruler of the underwater world a lesson.
Dare to travel an unknown country full of secrets and mysticism in this exciting casual strategy game, Lost Artifacts Golden Island!