Lost Dream Stars
Like all the games in the series, this one has many unique and different levels to explore as well. Run through the Frosted fields, Magical forests, Foggy mountains and many more levels!
The whole game is filled with highest quality sound clips all the way from birds to water flowing alongside the calming music made to fit the scene.