A breathtakingly beautiful world holds the secrets of its past for you and your companion to uncover in this 5-hour journey.
Ultimately, you'll discover a tale of loyalty, despair, and betrayal, as echoes of the lost Yanrana culture come to life in a lush wilderness devoid of man.