Lost Grimoires 2: Shard of Mystery
Shortly before his coronation, the young prince Fern disappears with a mysterious girl. The royal protectress and teacher is tasked to track him down and bring home.
Using the knowledge of alchemical arcana, the protectress will do everything in her power to save prince Fern from the looming mortal threat. Will she succeeed? The future of the kingdom is in your hands!