EXPERIENCE A FANTASTIC TALE OF DECEPTION AND INTRIGUE!
She encounters a mysterious vigilante and finds a mysterious amulet. To learn the wisdom of the artifact, she must face grim truths about the kingdom and her family.
The young alchemist will work her way through countless puzzles and eerie mysteries to achieve her goal and learn the truth.
She will embark on a quest that can potentially change the faith of the entire realm and her own future forever.
Will she be able to reach her true potential as an alchemist and heal a broken kingdom plagued by corruption and injustice?