One fine day an ordinary good-looking housewife was walking down the car-park of a shopping center when she got into a cloud of mysterious fog turning out to be an interdimensional portal. As a result, Susan returns to the fantasy world of the Lost Lands she has been before. There has been a talk of her for years - the brave woman from another world is known as Susan the Warrior.