Lost in Play
Go on a feel-good adventure with a brother and sister as they explore dreamscapes and befriend magical creatures. Lost in their imagination, Toto and Gal must stick together and solve puzzles to journey back home. This whimsical puzzle adventure game will make you feel like you're playing a cartoon!
Lost in Play is a journey through childhood imagination with thoughtfully crafted puzzles and colorful characters. Play as a brother and sister duo on an adventure to find their way back home. Between reality and fantasy, the siblings explore the enchanted forest of a horned beast, start a rebellion in a goblin village, and help a team of frogs free a sword from a stone.
The bizarre and dreamlike world of Lost in Play is filled with mystery, unique puzzles, and mini-games. Challenge a pirate seagull to a game of clicking crabs, serve magical tea to a royal toad, and collect pieces to build a flying machine. Be a part of this modern point & click game that will reward your curiosity and leave you excited for the next piece of story.
From what seems like a normal morning at home to a typical afternoon at the park, you'll soon find yourself on a whirlwind quest as you sneak into a goblin castle, explore ancient ruins, and soar atop a giant stork. Lost in Play takes you on a nostalgic roller-coaster!
With a hand-crafted style similar to animated shows from childhood, Lost in Play is a story meant for all. Whether you’re seeking wholesome delight or just a good time, the family can enjoy this story together.