Love Delivery
While working at the cafe, you meet a girl named "Latte" and she seems to be a very interesting person.
You are the main character with a background of a fanatic loser's life, both in the past and in the present.
To bring realistic feeling in the game, various real-live situations and experiences of the developers are reflected in the story.
Full voice acting by professional voice actors and 20 full CGs for complete immersion!