Luminos
THE ENDLESS MODE: Finish all the campaign levels and you will unlock the ultimate Endless Mode. Choose the configurations of music and scenery you like the most and take pleasure in losing yourself in this energizing pace and beating your own score again and again!
THE OLD-STYLE MULTIPLAYER: You feel you can't manage jumping, charging and switching colors all by yourself, or you just want to share the fun? Invite a friend to sit side by side and divide the tasks between the two of you.