Cassie wakes up on an island that belongs to Luna, a mysterious fox spirit. A few moments later, she is tasked with creating the biggest garden ever!
Luna's Fishing Garden is a short, cozy fishing and building game. Become a part of a fairytale, catch fish, trade with the fox spirit, and create the garden of your dreams by planting new trees, placing water objects, and bringing animals to the archipelago.
Progress at your own pace and enjoy catching fish, planting and watering trees, and settling animals on the islands. After you have completed the main plotline, you are welcome to stay and build your garden any way you want to. You can't lose in this one.
With beautiful pixel art and relaxing soundtrack, Luna's Fishing Garden is designed to take your worries away and immerse you in the colorful water world. Meet island spirits and complete their tasks, or simply relax and observe the world around you.