Lust for Darkness: Dawn Edition
A special edition of the psychological horror of seeking satisfaction on the border of two intertwining worlds. An intriguing plot with erotic and occult themes guides the player's character through the Yelvertons' Victorian mansion and a perverse land.
Jonathan Moon receives a letter from his wife who has gone missing a year before. Following information from the message he heads for a secluded mansion where an eldritch, occult ceremony takes place.
Move in both a Victorian mansion and Lusst’ghaa - an alien dimension filled with otherworldly creatures. Lusst’ghaa used to be similar to our earth until the local beings decided to undergo total degeneration at their own wish. Through experiments they transformed their bodies so that they could never cease to experience carnal delights. Hundreds of years have passed since that metamorphosis and Lusst’ghaa is now a land overgrown with alien vegetation and full of monstrosities.