MARS 2120
MARS 2120 is a metroidvania with engaging melee combat. With the use of special abilities tied to elements like ice, fire, and electricity help Sgt. Anna “Thirteen” Charlotte navigate the colony and battle her way through the secrets of Mars.
In the 22nd century, the first human colony on MARS sends a distress signal to the United Nations. You are recruited to find out what has happened. What awaits you upon arrival is far more unsettling than anything you’ve imagined.
Survive by investigating diverse locations, unlock elemental skills and combine them with powerful melee attacks against formidable bosses. Uncover the colony’s mysterious fate and escape the chaos in this atmospheric, combat-focused action adventure.