MEGATON MUSASHI W: WIRED Standard Edition
As Earth faces invasion by an alien force, a number of young people are chosen to pilot giant robots called Rogues to take back their home in this enthralling mecha action RPG.
Customize your Rogue to make it your own, master flashy attacks in the midst of battle, and enjoy an intricate tale full of rich characters.
Eliminate your enemies with invigorating attacks to clear missions! Win battles and obtain parts to upgrade your Rogue! Collect rare items including custom parts, weapons, and power-up materials! Find legendary items to assemble the ultimate mecha!
Up to three players can play cooperatively online or via local wireless play, or can participate in fiery versus battles against other teams of up to three online!
The classic super robots, Mazinger Z, Getter Robo, Combattler V, and Voltes V join Megaton Musashi in an epic collaboration! Both the mecha and their weapons are ready for battle! Collect all of the parts to assemble your own personalized battle machine!